چند سوال کلیدی برای به هلاکت نرسیدن CMMS:

مدیران ارشد تا چه حد با عملکرد، توانایی و خروجی های  CMMS آشنا هستند ؟

آیا زمان آن نرسیده است که صرفا از طریق نمایش سود مالی حاصل از یک کار در پی رضایت سازمان نباشیم!

تا چه حد مدیران ارشد درگیر مسائل نگهداری و تعمیرات و CMMS شده اند؟

آیا مدیران ارشد دارای یک پنل اختصاصی در CMMS هستند ؟

نرم افزار نگهداری و تعمیرات راهی آسان برای مدیریت نت است اما در صورتی که نتوان مدیران ارشد سازمان را درگیر این موضوع کرد این سامانه با سرعتی باور نکردنی تبدیل به یک سیستم ثبت داده خواهد شد که هیچ کمکی برای بهبود نت نخواهد کرد .

اگر در حال انتخاب یک CMMS هستید حتما از تولید کننده آن سوال کنید :

چه راهکاری برای درگیر کردن مدیران ارشد در نظر گرفته شده ؟

چه راه هایی برای تبادل سریع اطلاعات بر روی گوشی همراه وجود دارد؟

چگونه اطلاعات ضروری برای مدیران ارشد فراهم می گردد؟

چه راهکاری برای دریافت اطلاعات بدون ورود به نرم افزار وجود دارد؟

آیا سامانه امکان یکپارچه سازی سازمانی را دارا می باشد یا خیر؟

درصورتی که این امکانات در یک نرم افزار نگهداری و تعمیرات وجود نداشته باشد بی شک یکی از مهره های بزرگ در موفقیت را از دست خواهید داد .

درگیر شدن مدیران ارشد سازمان و ارائه اطلاعات به موقع و سریع به آنان می تواند شما را به یک مهره کلیدی در سازمان تبدیل کند . مدیران نیازمند اطلاعات به روز و دقیق هستند اطلاعاتی که هر کسی به آن دسترسی ندارد، اطلاعاتی کوتاه ، جامع و گویا . پس پیش از هر کاری خود رابه این ابزار مجهز کنید و بعد برای دریافت بهترین نتیجه با مدیران ارشد وارد مذاکره شوید .

زبان ساده این صحبت ها این است که CMMS و اطلاعات دست اول را با مدیران ارشد دوست کنید .

فیروزه ای باشید…

محمد معتمدی

 

کانال آموزش نگهداری و تعمیرات

درباره ی محمد معتمدی

یک پاسخ ارسال نمایید